Chat For All
Why not join our online community, we offer information about latest soaps, celeb gossip, the newest games, reviews! There really is a place for all ages in this forum as there is a section for everyone! Why not join and find out all the latest news, movies, games, soap info and much much more!! Or just sit back and make new friends! So, to see the whole forum just register, it's as simple as that!

As a guest, you CAN NOT see all the forum!


Exsisting users, welcome back!

*Please note* the ads will disappear when you log in!
Latest topics
» Welcome dickiedave33
hey chicky.... EmptyWed Nov 24, 2010 4:20 am by Admin

» I'm a celebrity - get me out of here!
hey chicky.... EmptyWed Nov 24, 2010 4:15 am by Munky

» christmas
hey chicky.... EmptyTue Nov 23, 2010 3:32 am by Munky

» Hi guys
hey chicky.... EmptyTue Nov 23, 2010 3:27 am by Munky

» The X Factor 2010
hey chicky.... EmptyMon Nov 22, 2010 9:43 am by Admin

» Length of topic title
hey chicky.... EmptyWed Dec 30, 2009 10:57 am by chickenman

Poll

Who is going to win xfactor 2009??

hey chicky.... I_vote_lcap40%hey chicky.... I_vote_rcap 40% [ 2 ]
hey chicky.... I_vote_lcap0%hey chicky.... I_vote_rcap 0% [ 0 ]
hey chicky.... I_vote_lcap60%hey chicky.... I_vote_rcap 60% [ 3 ]

Total Votes : 5

Chat for all forum!

hey chicky....

Go down

hey chicky.... Empty hey chicky....

Post  Munky on Mon Nov 10, 2008 12:31 pm

hey old giblets, how u doing????
Munky
Munky
Casual Chatter
Casual Chatter

Posts : 149
Join date : 2008-11-10

Back to top Go down

hey chicky.... Empty Re: hey chicky....

Post  chickenman on Mon Nov 10, 2008 12:38 pm

I'm shaking like a pom pom on a snake ! you still peeling banana's with your feet ???
chickenman
chickenman
Newbie
Newbie

Posts : 16
Join date : 2008-11-10

Back to top Go down

hey chicky.... Empty Re: hey chicky....

Post  Munky on Mon Nov 10, 2008 12:39 pm

haha im progressin now, can do it ith my butt checks lmaooo!!!!!
u still got probs with ur giblets falling out? lol
Munky
Munky
Casual Chatter
Casual Chatter

Posts : 149
Join date : 2008-11-10

Back to top Go down

hey chicky.... Empty Re: hey chicky....

Post  chickenman on Thu Nov 19, 2009 11:01 am

When did i join this site ???? I dont rememebr a thing ? Is this a "bourne Identity Cool " thing ? Have i been giblet-washed ??
chickenman
chickenman
Newbie
Newbie

Posts : 16
Join date : 2008-11-10

Back to top Go down

hey chicky.... Empty Re: hey chicky....

Post  Munky on Thu Nov 19, 2009 11:02 am

haha knowing you yea you probs have!!
A friends site a while ago, only just got time to start it off again lol!!
you got any other chickens in your coop?? haha
Munky
Munky
Casual Chatter
Casual Chatter

Posts : 149
Join date : 2008-11-10

Back to top Go down

hey chicky.... Empty Re: hey chicky....

Post  chickenman on Thu Nov 19, 2009 11:05 am

Nope my coup is like a empty thing full of empty buckets jocolor
chickenman
chickenman
Newbie
Newbie

Posts : 16
Join date : 2008-11-10

Back to top Go down

hey chicky.... Empty Re: hey chicky....

Post  Munky on Thu Nov 19, 2009 11:06 am

lmao @ your pic thing lol!
Well your rubbish aint ya haha
How you been?
Munky
Munky
Casual Chatter
Casual Chatter

Posts : 149
Join date : 2008-11-10

Back to top Go down

hey chicky.... Empty Re: hey chicky....

Post  chickenman on Thu Nov 19, 2009 11:10 am

I got chicken flu at the moment Embarassed i need a forum my interweb life is getting stale and need fresh victims haha x
chickenman
chickenman
Newbie
Newbie

Posts : 16
Join date : 2008-11-10

Back to top Go down

hey chicky.... Empty Re: hey chicky....

Post  Munky on Thu Nov 19, 2009 11:13 am

I forgot about this until i got a mail saying it was back online lol!!
Not used a forum in aggeessss must admit its good being back on one though tongue
awww poor chicky got bird flu *insert hug* <<sorry there is no hug icons lol, hope your feeling better soon
Hopefuly there will be more victims soon though hehe
Munky
Munky
Casual Chatter
Casual Chatter

Posts : 149
Join date : 2008-11-10

Back to top Go down

hey chicky.... Empty Re: hey chicky....

Post  Admin on Fri Nov 20, 2009 6:12 am

Welcome back Chickenman.
Hope you stick around, things should pick up soon.

Admin

_________________
hey chicky.... Adminsig1
Admin
Admin
Admin
Admin

Posts : 219
Join date : 2008-11-10

http://aforumforall.forum.st

Back to top Go down

hey chicky.... Empty chicken man

Post  Greaps on Fri Nov 27, 2009 10:04 am

well hello m8ty long time no speak lol how ia ya doing hope you ok m8 bin busy keeping the misses happy lol them dam bananas get in the fckin way all the time lmfao Twisted Evil Laughing

_________________
hey chicky.... Greapssignew

Greaps
Moderator
Moderator

Posts : 6
Join date : 2009-11-17

Back to top Go down

hey chicky.... Empty Re: hey chicky....

Post  Munky on Fri Nov 27, 2009 10:11 am

Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Munky
Munky
Casual Chatter
Casual Chatter

Posts : 149
Join date : 2008-11-10

Back to top Go down

hey chicky.... Empty Re: hey chicky....

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum